Nieuwjaarswensen

GroteMan met de nodige gebaren en een koksmuts op :

Hallo, hallo!
de kok is daar,
met een speciaal gerecht
voor ’t nieuwe jaar

een lepel vol liefde,
een snuifje geluk,
een paar druppels vrede
en ’t kan niet meer stuk

met heel veel warmte klaargemaakt
ik hoop van harte dat het smaakt!

KleineMan met een beetje hulp van de mama (in feite zorgde hij enkel voor de kusjes):

Ik ben nog wel een beetje klein
maar ik vind het reuzefijn
dat ik op nieuwjaarsdag
ook wat wensen mag.
Een kusje hier, een kusje daar
Ik wens jullie allemaal
een gelukkig nieuwjaar !                                                                                                                                                                 

Geef een reactie

