Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus

We hadden hier deze middag op ’t werk een discussie over ’t feit dat vrouwen/mannen bepaalde dingen beter kunnen. Zo beweerde een mannelijke collega dat vrouwen beter zijn in talen (wat hij in zijn omgeving ook zo ervaarde), terwijl een vrouwelijke collega dan weer beweerde dat mannen een beter ruimtelijk inzicht zouden hebben.

Ik weet niet of het zo in hokjes te plaatsen valt. Een paar jaar geleden las ik eens het boek “Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus” en toen besloot ik dat ik waarschijnlijk geen vrouw was 🙂 Hmm, misschien ben ik gewoon de uitzondering die de regel bevestigt.

One thought on “Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus

  1. Ik ben ook niet volledig in een vakje te zetten. Ik ben wetenschappelijk aangelegd en ik kan niet multitasken, maar voor de rest ben ik op en top vrouwelijk hoor 😉

Geef een reactie

