Blogroll

De eerste blog die ik ooit tegenkwam en vanaf dan  spontaan beginnen volgen ben, was die van Mijn jongens. Vlot geschreven en vooral herkenbaar !

Eigenlijk kwam ik heel toevallig op de blog van Mijn jongens terecht. Ik was immers op zoek naar een tuinarchitect – en al surfend kan je natuurlijk wel al wat tegenkomen – en zo kwam ik hier terecht: huisje-boompje-tuintje (leuk ontwerp trouwens) en vanaf dan ging een nieuwe wereld voor mij open :-).

Ik ben alvast begonnen met mijn blogroll aan te vullen, want ondertussen heb ik natuurlijk nog een aantal leuke blogs ontdekt  …

4 thoughts on “Blogroll

  1. Ik ben nogal geschrokken toen ik hier toevallig mijn blognaam zag staan. Dankjewel voor de complimenten.
    Blogs lezen werkt inderdaad aanstekelijk. Mijn grote voorbeeld was An Nelissen met haar ‘Mijn meisjes’ (O, wat ben ik origineel geweest bij het zoeken naar een blognaam. Niet dus.) Ondertussen ben ik bijna twee jaar bezig en, om eerlijk te zijn, ben ik voor dezelfde reden begonnen als jij. Leuk voor later en ook om al die leuke ervaringen met mijn jongens nooit te vergeten. Ik heb er al veel spijt van gehad dat ik het bloggen niet vroeger ontdekt heb.
    Ik wens je veel succes bij het bloggen en hoop dat je me binnenkort niet verwenst omdat het zo verslavend is.

    Hou oud zij je zoontjes?

  2. Pingback: Eén « Wij plukken de dag !

Geef een reactie

