Nieuw projectje

In blogland kwam ik overlaatst nog iets leuks tegen: amigurumi ! Kleine, schattige diertjes om te haken …

Toen we dit weekend in de bibliotheek rondliepen, ging ik dan ook eens snuisteren tussen de hobby boeken en toen vond ik dit :

                                       

Aangezien KleineMan zot is van het aapje ben ik daarmee begonnen. Voor GroteMan, die nog af en toe in de ban is van Kaymook zal het de olifant worden. En als dat allemaal lukt, maak ik misschien een hele collectie om uit te delen in de creche wanneer KleineMan naar school gaat (ik weet het, dat duurt nog lang, maar aan zo’n dingen moet ik tijdig beginnen want met die full-time job en al die andere sociale en sportieve activiteiten schiet er natuurlijk niet veel tijd over om te haken)

Geef een reactie

