Reizen

Ik vond de inspiratie bij Lichtindeduisternis, en dat kon ik niet laten liggen. Reizen, ik doe dat namelijk graag. Vroeger, toen we nog geen kinderen hadden, waren ManLief en ik regelmatig weg, hetzij als toerist, hetzij beroepshalve. Maar hieronder alvast 10 bestemmingen die ik graag (nog) eens zou doen.

  1. VS
  2. Canada
  3. Barcelona
  4. Zweden
  5. Ijsland
  6. Portugal en Madeira
  7. Toscane
  8. Rome, Venetie
  9. Corsica
  10. Andalusie

Van dit lijstje heb ik reeds een aantal landen mogen bewonderen, en ik had het er zo naar mijn zin, dat ik zeker nog eens terug wil. Vooral Canada was een prachtige reis. Een tiental jaar geleden maakten ManLief en ik daar een rondrit van Calgary tot Vancouver, we hebben er de meest prachtige dingen gezien, die voor altijd in ons geheugen gegrift staan !

Maar voorlopig nog niets van dit alles, deze zomer wordt het Mallorca ….

2 thoughts on “Reizen

  1. Naar nr 1, 2 en 5 zou ik supergraag meegaan. Canada gedaan als ik 17 was ( of toch een stukje nl Quebec en Montreal), de Vs enkele Florida gezien en Ijsland droom ik al langer van. Nog op het lijstje: safari in Kenia of Tanzania met een verlening op Zanzibar. Die Safari hebben we gedaan voor er kindjes waren en dat zou ik graag eens herdoen met de kinderen als ze wat ouder zijn.

  2. Pingback: reizen « Mijnboys’s Weblog

Geef een reactie

