Een juweeltje

Ooit, toen ik nog op de middelbare school zat, werden C. en ik vriendinnen. Raar eigenlijk, we zaten reeds een aantal jaar samen in de klas, maar het was pas in ons laatste jaar toen we op schoolreis naar Griekenland gingen, dat we elkaar echt leerden kennen en vriendinnen werden. En C., dat is zo’n creatieve, die ontzettend mooie dingen maakt en daar ook haar beroep van gemaakt heeft. Als je nieuwsgierig bent, moet je maar eens hier gaan kijken.

En vorige week heeft ze voor mij dit gemaakt, volledig op maat uiteraard, en in assorti met het truitje dat ik voor de gelegenheid zal aantrekken :

Een juweeltje dus, zowel die vriendin als de halsketting die ze voor mij maakte.

 

One thought on “Een juweeltje

  1. Pingback: Gemaakt « Wij plukken de dag !

Geef een reactie

