Conversaties

Wanneer ik ’s avonds KleineMan afhaal in de creche, moeten we nog een kleine 10 minuutjes rijden alvorens we bij de naschoolse opvang zijn en dan voer ik hele conversaties met mijn kleine man. Heb je goed geslapen, veel gespeeld, patatjes gegeten ? Allemaal vragen waar ik een antwoord op krijg, maar meestal verlopen onze conversaties zo:

KleineMan: “Mama, kijk, k(r)aan.  Mama, k(r)aan. Mamaaa, k(r)a-aan. MAMAAA, K(R)AAAAAN !”
Mama: “Ja, KleineMan, we zijn een kraan gepasseerd.”
KleineMan: “to(r)enk(r)aan !”

Met GroteMan hebben we dan weer andere gesprekken. Herinnert u zich nog dat hij met zijn mama wou trouwen. Wel, mama heeft afgedaan, er is een nieuwe liefde in zijn leven 🙂

GroteMan: “Mama, Loïc (zijn beste vriendje) zegt dat twee jongens ook met elkaar kunnen trouwen.”
Mama:  “Euhm, ja, dat klopt.”
GroteMan: “Dan ga ik niet meer met jou trouwen. Ik ga met Loïc trouwen …”

Geef een reactie

