Babycadeautje

Op 20/04/2010 werden E. en T. de trotse ouders van Rune. En dus trokken wij het voorbije weekend op babybezoek. Met een gepast cadeautje uiteraard. En deze keer haalde ik inspiratie bij meisjesmama en miestaflet (wat is bloggen toch super, voor zo’n prutsbeest als ik). Strijkveloers kocht ik bij Vermiljoen.

En voor mijn eerste poging, ben ik nog best tevreden. Alhoewel ik mij toch afvraag hoe Miestaflet dat doet, zo’n schone letters uitknippen …

En Rune, die kregen we jammer genoeg niet te zien. Het baaske ligt nog op neonatologie met een portie antibiotica die hij moet binnenkrijgen.

Geef een reactie

