Oproep

Bij deze een oproep aan alle jongensmama’s. Ik lees hier en hier en overal, oh ja en ook daar, hoe die kleine meisjes hun mama den duvel aandoen, het bloed van onder hun nagels krabben, en ervoor zorgen dat ze achter het behang terecht komen … Is dat nu echt typisch iets voor meisjes ? Doen jongens dat ook of heb ik gewoon twee brave doetjes in huis (oeioei, wat zal daar dan later van terecht komen …) ? Of komt die fase bij jongens gewoon later ?

Ik vraag het mij gewoon af, ’t is maar dat u het weet. En ondertussen leef ik toch een beetje mee met al die meisjesmama’s …

5 thoughts on “Oproep

  1. Als dat eens waar kon zijn… dat het alleen de meisjes zijn… dan ben ik er bijna vanaf 😀

  2. Die van ons doet in ieder geval goed zijn best om de meisjes na te doen, dus ik vrees dat je ect twee doetjes in huis hebt… Geniet er van zou ik zo zeggen 😉

  3. Goh, Tristan kan anders ook behoorlijk zijn best doen om het bloed van onder onze nagels te halen. Hij kent ook maar twee uitersten: superbraaf of superstout. Iets tussenin bestaat niet.

  4. Neem het van deze mama van 3 jongens aan: Jongens kunnen het even goed uithangen, niet luisteren, blijven gek doen terwijl mama al vijf keer aanmaande de stoppen.
    En de leeftijden: 8, 5 en bijna 2 (bij de jongste is het vooral zijn koppigheid).
    Woensdag dacht ik nog bijmezelf, hadden we behang gehad, ze zouden er al lang tussen gepakt zijn ..

    Prijs jezelf gelukkig, maar wat nog niet is, kan natuurlijk nog altijd komen ….

  5. En ja, ook ik zit soms tegen het plafond. Met mijn 3 jongens is het zelden stil en rustig in huis. En aan de andere kant kunnen ze o zo lief zijn.

Geef een reactie

