Zijn eerste …

… brevet.

GroteMan behaalde -via de school- nu officieel het brevet watergewenning “eendjes”. Hij kan nu:

  • in het water zitten en zichzelf natspatten,
  • in het water stappen en verder gaan tot het water aan zijn buik komt,
  • een pingpongballetje vooruit blazen in het water en,
  • grote bellen blazen in het water

Volgens mij dingen die hij al heel lang kan. Maar GroteMan vertelde wel dat voor het volgende brevet (de zeepaardjes) je iets in het diepe moest doen. En dat hij dat wel kon hoor, maar hij durfde niet alleen ….

En stiekem hoop ik dat dit het begin is van een hele reeks brevetten, want ik vind echt wel dat mijn kinderen goed moeten kunnen zwemmen …

2 thoughts on “Zijn eerste …

  1. Goed gedaan Grote Man !!!!
    PS: We hebben jullie enveloppe heel goed ontvangen. Tuur is superenthousiast.Als ik klaar ben met de bijgevoegde opdracht… laat ik zeker nog iets weten. Hartelijk dank !!!!!!

Geef een reactie

