De stand

Ik moest onlangs lachen toen ik de berichtjes van Moeferkoe las. De wasmachine draait hier ook op volle toeren. Ik dacht, 2 jaar en 4 maand, dat moet wel snel lukken, niet dus. De stand vandaag : 3-6 in het voordeel van de dweil (oh ja en dan vergeet ik de plaspamper tijdens het middagdutje en het fietsritje nog – ah ja, ik wil nu eenmaal niet het risico lopen op een overstroming in den delhaize).

PS. Ziet u ook dat wij tapijt liggen hebben (het is wel een voorlopig ding zodat we niet rechtstreeks op de chappe lopen, maar soit), u kan zich de gevolgen wellicht wel voorstellen ….

2 thoughts on “De stand

Geef een reactie

