Een bedenking

Waarom duurt een dag maar 24h ?
Waarom heb ik toch telkens minstens 8u slaap nodig om de rest van de dagen deftig door te komen ?
Waarom zit ik toch steeds boordevol ideeën ?
Maar waarom komt daar nooit iets van in huis omdat ik elke avond doodop in de zetel neerplof starend naar dat stomme lichtbakje waarop toch nooit iets te beleven valt ?
Waarom zit mijn hoofd altijd zo vol ?
En waarom kan ik dat niet gewoon eens leegmaken, stop eruit en laten weglopen, ctrl-alt-del voor mijn part en daarna restart ? Waarom ? Zucht.

3 thoughts on “Een bedenking

  1. Griezelig, dit zou ik kunnen geschreven hebben, identiek hetzelfde, ik zou geen woord anders zetten…
    Ik heb een klein stapje gezet: er komt iemand mijn kuis doen, een wereld van verschil, ik zweer het je. En goede boeken op je kast/nachtkastje leggen waardoor je die lichtbak niet meer aanzet?

  2. Pingback: De kogel is door de kerk « Wij plukken de dag !

Geef een reactie

