Knippie en ik (2)

Knippie en ik, we kunnen al eens glimlachen naar elkaar, maar Knippie zorgt er wel voor dat ik ’s nachts wakker wordt (stel u voor, nu de kinderen eindelijk doorslapen…). Tsja, mijn beste ingevingen komen blijkbaar ’s nachts (niets om u zorgen over te maken, ik heb dat nogal gehad toen ik met andere -in zekere zin ook wel creatieve- dingen bezig was). Maar het is een feit: mijn zakken zitten erin ! En fier dat ik nu ben… Maar dat mag wel hé ?

Vanavond kruip ik in bed met de gedachte dat ik vannacht weer een schitterende ingeving krijg dit keer om de mouwen in te zetten ….

One thought on “Knippie en ik (2)

Geef een reactie

