Een beetje afscheid nemen

Een beetje afscheid nemen vandaag, maar er komen zoveel nieuwe dingen voor in de plaats! En zo vertrekt KleineMan binnenkort ook elke morgen met zijn boekentasje op de rug, hand in hand met GroteMan, klaar om een heleboel nieuwe indrukken en ervaringen op te doen. Ze worden groot, die twee jongens van mij.

En dat hij klaar is voor die grote stap naar school daar ben ik vrij zeker van. Al weken vraagt hij mij elke avond “of het nu gedaan is bij de kindjes”, en gisterenavond kon ik daar eindelijk ja op antwoorden. “Juij” klonk het vanop de achterbank en ik zag mijn KleineMan een vreugdesprongetje maken. En niet alleen wij leefden daar naar toe, maar ook GroteMan zag ik soms stiekem op z’n kalender kijken en hokjes tellen tot die grote dag. Hij glundert nu hij weet dat zijn kleine broer mee mag. Die twee gaan dat daar goed doen, ik weet het nu al 🙂

 

 

2 thoughts on “Een beetje afscheid nemen

Geef een reactie

