Secret Santa (2)

Doodnieuwsgierig was ik toen ik maandagavond mijn e-mails eens checkte. Zou ze al een mailtje gestuurd hebben ? Eerlijk gezegd dacht ik dat dat wel nog niet gebeurd zou zijn, want, pff, dat lijkt me toch een werk van lange adem, al die Secret Santa’s verwerken … Maar neen hoor, Tess en haar elfje klaarden de klus, chapeau !

En nu, nu ben ik gelijk een klein kind dat verlangt naar Sinterklaas (dat, by the way, HET topic is tegenwoordig hier in huis).  En ik weet ook al een beetje wat ik mijn Secret Santa zal geven, hihi …

One thought on “Secret Santa (2)

  1. Pingback: Secret Santa (3) « Wij plukken de dag !

Geef een reactie

