En hoe was zijn eerste dagje ?

Onze KleineMan had er deze morgen erg veel zin in, in die sprong in het onbekende. Geen tranen aan de deur van de klas (maar op de eerste dag verwachtte ik dat ook niet, wacht maar tot morgen, dan weet hij wat hem te wachten staat :-)).

En hoe was zijn eerste dagje ? Wel blijkbaar heeft hij toch wat traantjes gelaten, telkens hij op de speelplaats afscheid moest nemen van zijn broer (maar  GroteMan vertelde mij dat de juf hem telkens oppakte dan). ’s Middags mochten ze samen aan tafel zitten en ik denk dat dat wel geholpen heeft om zijn patatjes te eten … En KleineMan vertelde me zelf dat hij banaan en appel gegeten heeft, zijn koekje opgegeten heeft en veel gespeeld heeft (en dat vind ik toch super van mijn kleine kapoen).

En één van de juffen vertelde me dat KleineMan toch zo’n lief en wijs baaske is (en ik groeide een beetje) en dat hij al zo goed babbelt (ja, ik weet het – en ik groeide nog een beetje meer) maar dat hij in de klas nog niet veel gezegd heeft (wacht maar tot hij zich helemaal aangepast heeft, hij babbelt iedereen onder tafel daar).

Maar hij was natuurlijk doodop na zijn eerste dagje school, 18u en hij lag in dromenland …

Geef een reactie

