You made my day !

Neen, niet jij, maar al die begeleid(st)ers van de naschoolse opvang. Sedert deze week gaat ook KleineMan naar de naschoolse opvang en gisteren kon ik er eindelijk eens zelf omgaan. En de ene na de andere die ik tegenkwam vertelde me dat KleineMan het heel goed doet in de opvang, maar S. heeft mijn dag helemaal gemaakt. Toen ze me zag, kwam ze naar me toegelopen en begon ze te vertellen over KleineMan, hoe flink hij wel was -zelfs flinker dan zijn grote broer- en na haar verhaal zei ze nog “jij hebt super kinderen !” (hey, stoefen mag hier ook wel eens).  En met een brede glimlach, een welgemeende dankjewel trok ik met mijn superkinderen naar huis (om ze daarna achter het behang te kunnen plakken, u kent dat wel, twee vermoeide kindertjes die niet willen eten, die niet willen spelen, die zich eens al wenend op de grond smijten, die niet willen slapen maar o zo blij zijn als ze d’erin liggen).

2 thoughts on “You made my day !

Geef een reactie

