Eén

Hiep hiep hoera voor wijplukkendedag! Precies één jaar geleden startte ik deze blog, geïnspireerd door een blog die ik toevallig tegenkwam en van dan af aan regelmatig begon te lezen. Ondertussen heb ik er reeds heel wat meer ontdekt (en ik blijf er maar bij ontdekken 🙂) en vooral, het creatieve waar ik als kind uren zoet mee was, kwam hierdoor opnieuw een beetje naar boven!

Het is best wel spannend om zo eerst wat voor jezelf te schrijven en geleidelijk aan te ontdekken dat er mensen zijn die je schrijfsels volgen ( jullie zullen zich hier best wel in herkennen).  En dat maakt mij ook wel een beetje nieuwsgierig. Er lezen namelijk heel wat meer mensen mee (als die statistieken van WordPress tenminste kloppen) dan dat er hier reacties komen. Daarom, zou het niet leuk zijn moesten jullie voor één keertje, zo echt maar voor één keertje, iets van jullie laten horen?

13 thoughts on “Eén

  1. Bij deze 🙂
    Ik lees je nog niet zo lang, maar lees je wel graag. Ben zelf pas drie maand “aan de slag” en heb op die manier al zo veel meer blogs ontdekt dan toen ik nog gewoon meelas.
    Nog veel blogplezier!

  2. Proficiat met je blogverjaardag. ‘k Ben er nog steeds niet goed van dat ik met mijn blog mensen aanzet om het ook te doen. Moet ie goed zijn? Haha! Hierboven lees ik dat jouw blog ook al inspiratie geweest is voor andere. Zo breidt dat uit hé… en komen we tijd tekort om overal bij te lezen…

  3. Ik lees ook mee, niet altijd even snel, zoals je ziet aan deze late reactie, maar wel consequent. En als ik echt weinig tijd heb, lees ik wel, maar reageer ik niet. Maar ik herken wel wat je schrijft: meer lezers volgens de statistieken dan reacties. Terwijl die reacties net zo leuk zijn. Zonder zou ik al lang niet meer bloggen, denk ik. Leve de virtuele ‘vriendschappen’! En proficiat met je blogverjaardag.

Geef een reactie

