Secret Santa (3)

Straks doe ik mijn secret santa pakje op de post. Vroeger kon niet (want ik ben net terug van een paar dagen werken in Spanje) dus ik hoop dat de post niet al te veel vertragingen oploopt, en mijn secret santa haar pakje tijdig ontvangt.

Op het laatste moment heeft het toch nog wat stress op geleverd, want alhoewel ik al heel vroeg wist wat ik mijn secret santa wou geven, vond ik het nergens meer. En dan maar uitstellen natuurlijk … tot gisteren (in Spanje, stel u voor).

En nu tel ik af, gelijk een klein kind tot ik volgende week ook een pakje vind 🙂

2 thoughts on “Secret Santa (3)

  1. Het is aangekomen. Maandag zat er een briefje in de bus van de postbode maar door de einddejaarsdrukte pas gisteren ik het postkantoor geraakt!!

    Bedankt voor het leuke pakket en ik post het eerstdaags op mijn blog!!

Geef een reactie

