Mijn Secret Santa !

Mijn Secret Santa is toegekomen ! Eerst vond ik dit briefje in de bus:

Een blik aan de achterkant leverde een groot pak op (aha, mijn secret santa is een “bekende onbekende“):

Papier eraf en een mooie doos kwam tevoorschijn:En in die doos, superleuke dingen: 4 placemats om te versieren met behulp van textielstiften en een “bijhoud boekje” om de kinderen wat tekeningen te laten maken. Ideaal om onze woensdagnamiddagen te vullen als de weergoden ons niet gunstig gezind zijn ! Krientje, super bedankt, ik vind het heel erg leuk !!

En ook aan Tess, een dikke merci voor de organisatie !

4 thoughts on “Mijn Secret Santa !

Geef een reactie

