Gemaakt

Ik kan het iedereen aanraden, een avondje gemaakt.  Oh man, wat heb ik me geamuseerd die avond. Zo een avondje naaien onder het toeziend oog van Miek (ik heb dat zo nu en dan nog een beetje nodig, zo’n toeziend oog en al zeker om met een afgewerkt omkeerbaar vestje thuis te komen) en een uurtje in den auto zitten kletsen met een toffe madam die ik jaren geleden uit het oog verloren was, maar die ik via het wereldwijde web als bij toeval terugvond. Carolinetje, ge geraakt er niet meer vanaf meid, van die maandelijkse uitjes 😉

3 thoughts on “Gemaakt

  1. Ik kan alleen maar beamen dat een avondje ‘Gemaakt’ super is.
    Was jij ook op 7 januari op de workshop ‘omkeerbaar jasje’ in Bredene ?

Geef een reactie

