Go with the flow

31 januari op de flow kalender. En dat verwoordt nu eens precies hoe ik erover denk vandaag. Een project dat gedoemd is om te mislukken, en ik voel die dag steeds dichterbij komen, en ik voel dat die last voor een gedeelte op mijn schouders zal terechtkomen. Hopelijk denken ze er daar ook zo over, zoals de flow kalender.

Ergens besef ik dat er misschien eens een keuze zal moeten gemaakt worden, een moeilijke van deze keer, met veel wikken en wegen. Want geloof mij, alle andere keuzes die ik ooit in mijn leven heb moeten maken, waren geen echte keuzes, want meestal kreeg ik er een oplossing op een presenteerblaadje bij, zo van niet te veel nadenken, grijp gewoon die kans (en zo weet u ook direct mijn antwoord op vrijdag-vraagdag-vraag van Lichtindeduisternis van deze week).

O ja, voor diegenen die twijfelen, in de liefde gaat alles goed, dank u :-).

5 thoughts on “Go with the flow

  1. Je mag enkel spijt hebben van de dingen die je niet deed, niet van de dingen die je wel dierf 😉
    Succes met je keuze!

Geef een reactie

