Sneeuwmannen maken

Ik ga een sneeuwman maken zei hij toen hij zijn handjes in het zand stak en daarna verontwaardigd keek omdat het door zijn vingertjes glipte.

Duidelijk nog in wintermodus die KleineMan van mij (of wij gaan gewoon te weinig naar zee, dat kan ook).

One thought on “Sneeuwmannen maken

  1. Ik kom toevallig op je blog terecht en zie de foto van je kleine mannetje… En dan bedenk ik hoe groot mijn kinderen al wel zijn en hoe snel dat dat gegaan is.

    … kleinkinderen lijkt me anders ook zalig…. Maar dat is nog een beetje te vroeg 🙂

    Geniet van je kleine mannetje!

Geef een reactie

