Boterhammen met Phoebe

Vanaf nu gaan de boterhammen naar ’t werk mee in de phoebe bag.  Het was de eerste stof die ik hier kocht, ik wist nog geeneens hoe ik een naaimachine aan of uit moest zetten. En in mijn overenthousiasme werd er gemeten en geknipt (verkeerd dus) en dan helemaal achterin de kast gestoken. Tot ik het overlaatst opnieuw tegenkwam…

En nu heb ik nog een half metertje over, en naar ’t schijnt kan je daar dus nog heel veel mee doen …

 

 

 

 

Note to myself: eerst strijken, dan pas foto nemen…

3 thoughts on “Boterhammen met Phoebe

  1. Gefeliciteerd met de tas!
    En ja, die rugzak is echt leuk en niet moeilijk. Als je ’t niet alleen ziet zitten, kom gerust eens Ijverig Wijven.

Geef een reactie

