It’s oh so quiet

Het is hier stil. Stil op de blog, niet in mijn hoofd. Ik zou bijna het excuus “geen tijd” durven inroepen. Maar ik hoef mij hier natuurlijk niet te excuseren. Niet dat er niets te vertellen valt, oh neen, want er werd hier ondertussen nog een tof verjaardagsfeestje voor onze drie jarige gehouden, een week carnaval op school doorsparteld (het was anders wel de max, gisteren had ik twee dochters ipv zonen 🙂 en vandaag gingen ze op stap als zorro en ridder),  een rok voor mezelf genaaid en nog wat ander creatief spul (maar daarover later meer). Maar ’t is dat project dat mij parten speelt. ’t Is helemaal niet leuk meer, elke avond compleet uitgeblust thuis komen en elke dag een hoop frustraties rijker, het einde nog lang niet in zicht.  Gelukkig denkt mijn collega er net zo over, en hebben we elkaar nog om ons eens af te reageren, maar toch… Ik heb er soms gewoon geen zin meer in.

Geef een reactie

