Olifanten alom

Een hemdje voor de zo(o)n(en). Dat staat al lang op mijn verlanglijstje. En zie, het eerste exemplaar is een feit. Alweer wat grenzen verlegd. Deze keer waagde ik mij niet aan een Knippie patroon, dat weerhield mij echter niet van enig gesukkel natuurlijk. De kraag werd zowat drie keer vastgestikt en weer losgetornd, en uiteindelijk heb ik het hele boeltje ervan weer uit elkaar gehaald en het patroon wat ingekort want wat ik ook probeerde, er bleef telkens een cm op overschot. Er is dus iets fout gegaan onderweg, maar waar… Ik zal het nog wel eens tegenkomen, want het patroon voor GroteMan ligt ondertussen ook al klaar. Dit smaakt naar meer jong, echt.

3 thoughts on “Olifanten alom

  1. Pingback: Vaderdag « Wij plukken de dag!

Geef een reactie

