Tadaaaa

Mijn eerste rok. Zelfgemaakt. Het patroon niet, dat heeft Miek gemaakt (maar nu kan ik het ook :-)). En het is, perfect, maar dan echt perfect, op maat (ik ben dus verplicht om de komende maanden niet teveel centimeters bij te komen of te verliezen). Nog niet veel rokskes in de winkel tegengekomen die aan dit model kunnen tippen, zowel in mijn taille als aan de poep!

Voor de volgende leg ik mijn lat wat hoger, een blinde rits is een must. En voor de derde zal ik misschien eens een paspelbandje proberen… En wat zullen we met de vierde proberen ? Eens iets totaal anders doen misschien? Ik hou nogal van wat zwier of een frulleke in mijn rokjes. Allee, naaigoeroe’s op het wereld wijde web, hebt u misschien nog een andere patroontip in plaats van het gewone a-lijntje?

One thought on “Tadaaaa

Geef een reactie

