Alle apen apen apen na

En zo zat ik op een zomerse dag in mei op mijn terras draadjes uit een stukske stof te trekken. Regel twee van Mme Zsazsa indachtig (niet dat we die regel nog niet kenden, die wordt hier immers af en toe eens toegepast, met succes). Water en zand was alles wat mijn jongens die dag nodig hadden en ik een stuk stof (wondermooie stof trouwens, liefde op ’t eerste gezicht hier).

En u las het al in de titel, alle apen apen apen na. En zeker deze aap, ik zag het hier en hier en ik wou dat ook, as simple as that. Wat er met de rest van de stof gebeurde, krijgt u op een andere keer wel te zien. Beloofd!

Geef een reactie

