Houden of weggeven?

Nooit te oud om te leren, dat is mijn motto, en dus trok ik vorige woensdag naar hier en maakte ik mijn eerste reversible bag. Het was de bedoeling dat deze tas als cadeau zou dienen, maar ik ben gelijk zo content van ’t resultaat dat ik twijfel – zou ik hem niet beter zelf houden (en gewoon nog een nieuwe maken)?

Dames, bedankt voor de geslaagde avond, ik heb mij super geamuseerd! En wie weet kom ik misschien nog wel eens terug…

One thought on “Houden of weggeven?

  1. Oef, missie geslaag, dus, voor ons 🙂
    Als je er tevreden over bent, houden! En maak een nieuwe, je weet nu hoe het moet. Die tweede gaat nog sneller.
    En ja, kom gerust nog eens langs. We vonden het ook heel gezellig met jou erbij.

Geef een reactie

