Het einde nadert (of het begin)

Het einde van het schooljaar nadert (of het begin van de grote vakantie, ’t is maar hoe je het bekijkt) en die twee jongens van mij droegen het voorbije jaar hun juf op handen. Twee totaal verschillende juffen, maar onze jongens gingen allebei even graag naar school… Dat vraagt dus ook enige inspanning van mijn kant, vind ik.

En ja, inderdaad, u herkent hierin deze reversible bag. Ik heb lang getwijfeld of hem ik niet voor mezelf ging houden en, had ik maar één juf te bedanken gehad, dat was perfect gelukt, maar ’t waren er twee, en jammer genoeg kan ik moeilijk na de vakantie met een bedankje afkomen… Maar geen nood, mijn eigenste stofje is al onderweg!

One thought on “Het einde nadert (of het begin)

Geef een reactie

