Vind ik het zo wel goed?

Wat vind je nu het leukste, vroeg ik aan KleineMan, sportkamp of naschoolse opvang (een “glazen” huis te midden van een bos, waar ze trouwens erg graag gezien worden, die kinders van mij) ? Thuis, antwoordde hij zonder verpinken. Het is een clever ventje, dat moet ik hem wel nageven, maar zo’n antwoord doet verdomd zeer aan een moederhart.

Zijn we nu wel goed bezig vraag ik me opnieuw af… En houden kinderen daar zo geen trauma’s aan over later, zo van veel op kamp enzo gestuurd te worden?

One thought on “Vind ik het zo wel goed?

  1. Wreed hé, de mijne antwoorden ook àltijd dat ze thuis willen blijven. Bij oma of moeke is ook altijd goed of de vaste babysit. Maar speelplein vinden ze verschrikkelijk. Ik stel me ook vaak dezelfde vraag als jou.

Geef een reactie

