Beter zo, dan omgekeerd!

Ging dat niet regenen vandaag? Zo van watergieten en koud en herfstachtig?
Onze oorspronkelijke plannen waren al opgeborgen tot volgend jaar, want ik zag het niet zitten om met twee kinders aan mijn achterwiel door wind en regen te ploeteren (ja, ik weet het, ik ben geen
echte)… Deze voormiddag echter zag ik plots een streepje blauw in de lucht, en kijk niet veel later was ze daar, de zon!

En zo zaten KleineMan (ja, een t-shirt met lange mouwen wegens -u weet wel- watergieten en koud en herfstachtig)  en ik (allang met korte mouwen natuurlijk) plots naast elkaar te genieten van lectuur en dat streepje zon.

 

En waren we later helemaal in zomerstemming toen ManLief de magische woorden “aperitiefje?” sprak… Vandaag waren wij helemaal “wij plukken de dag” waardig!

Geef een reactie

