En toen kwam de Kerstman…

Mijn Secret Santa pakje is toegekomen. En wat voor één! Toen we de doos openden, vonden we vijf ingepakte, smaakvolle schatten en een mooie, lange brief.

“Is dat advocaat?” vroeg ManLief al met blinkende ogen. Ondertussen kreeg ik kriebels in mijn neus door aan het potje pepertjes te ruiken (dat belooft), en terwijl de kinderen een boterham met kweeperengelei verorberden, proefde ik van de snoepjes. En oh zo lekker, alsof je een boterham met een centimeter dikke laag kweeperengelei eet, maar dan zonder de boterham, zo smaakt dat dus, gewoon puur. Njammie. En ik ben ervan overtuigd dat er morgen een aperitiefje op het menu staat, de limoncello staat al koud!

Yves, duizend maal dank om voor Kerstman te spelen! Je cadeautjes worden oprecht gesmaakt! En de ontdekking van je blog, komt als geroepen. Volta of J.E.F, nu wordt de keuze nog moeilijker…

One thought on “En toen kwam de Kerstman…

Geef een reactie

