Dubbel feest

Zondag hadden wij een dubbel feest. Op het boeketje bloemen dat we meenamen, hing deze keer geen kaartje met “Zalig Kerstfeest” maar eentje met “Een fijn doopfeest”. Petekindje Jonah werd immers gedoopt op Kerstmis. En omdat schoonbroer mij al een hele tijd geleden eens in het oor gefluisterd had “maak er zo eens eentje voor Noah ook”, moest hier niet lang gezocht worden naar cadeautjes.

De stof voor het broekje vond ik in de sales afdeling van Fabricworm. En geef toe, een walvis voor Jonah, dat past hé. Het hemdje is het beroemde Apple patroon uit Ottobre, ik heb mij aan nog geen ander patroon gewaagd, want die mouwen en kraag, ik blijf er mee sukkelen…

2 thoughts on “Dubbel feest

Geef een reactie

