En we zijn terug

Kan iemand mij vertellen waar de voorbije weken naar toe zijn? Ik deed namelijk “knip” met mijn vingers deze morgen, en plots was het al half januari… Het was druk de voorbije weken, feestjes druk,  leuk druk, vakantie druk, werk druk, terug naar school druk, …. en wanneer ik naar mijn “to do” en naar mijn “to come” lijstje kijk, zal dat de komende weken niet veel beter worden. Maar ach, zo erg vind ik dat helemaal niet. Zolang ik maar elke dag “een beetje van mijn dag kan plukken” en zolang iedereen hier in huis maar gelukkig rondloopt!

En precies omdat wij hier 2012 gezond en gelukkig ingezet hebben, hebt u van mij nog iets te goed…. Een beetje later deze week ofzo.

2 thoughts on “En we zijn terug

Geef een reactie

