Give away

Omdat het nog steeds nieuwjaarsmaand is, omdat ik vandaag één kaarsje meer mag uitblazen dan vorig jaar, omdat ik er zin in hebt en omdat ik reikhalzend uitzie naar een echte winter…  Een give away, speciaal voor jullie, zodat jullie ook een warm en kleurrijk 2012 tegemoet kunnen gaan!

Helemaal voor u gebreid: een warme (100% wol), superzachte, fluffy sjaal gaande van felrood tot warm bordeaux rood. Dezelfde als die waarin ik deze morgen de kou op de fiets trotseerde, dezelfde als het stuk dat ik hier weggaf -in een andere kleur weliswaar.

Dus ja, ik moet u teleur stellen, met een uniek stuk zal u niet rondlopen, maar laat dat u vooral niet tegen houden!

Wat je voor deze give away moet doen? Niet veel, een beetje reclame mag altijd, maar hoeft helemaal niet. Neen, laat hier maar gewoon een reactie achter, cross your fingers (of steek een kaarske aan) en dan trek ik een winnaar op zaterdag 28 januari.

6 thoughts on “Give away

Geef een reactie

