Een rok. In tricot.

En toen maakte ik nog eens iets voor mezelf. Een rok, in tricot. Mijn vrees voor tricot heb ik namelijk al lang overwonnen, sedert die ijverige wijven avond. En trouwens, met mijn goedkoop machientje en die tweelingnaald gaat dat prima, tricot stikken.

Een heel gemakkelijk patroon. Knippen, driemaal stikken, rekker erin en klaar! Met wat frullekes, zo heb ik het graag.

En ja, u ziet het goed, de kunst om mooie foto’s te trekken heb ik helaas niet. Laat staan dat ik ze deftig kan bewerken zodat u zich toch een beeld kan vormen….

Geef een reactie

