My superheros

Carnaval wordt hier altijd een beetje later gevierd. En dit jaar is dat niet anders. Vrijdag mochten onze jongens dan ook verkleed naar school. En om discussies (en ruzie) te vermijden werd er vorig weekend al afgesproken wie als wat naar school zou gaan. Ze waren het vlug eens dit jaar (ik bespaar u de details van vorig jaar), Batman en Spiderman zou het worden, twee helden die aan elkaar gewaagd zijn…

We doken de ideëenkoffer in en vonden al vlug wat we nodig hadden.

Meet Spiderman:
Ik kocht twee rode t-shirts met lange mouwen voor belachelijk weinig geld, knipte de mouwen aan flarden en maakte er polsbandjes en beenverwarmers van, zette mij aan het tekenen (met textielstiften die ik trouwens lang geleden in mijn secret santa pakje vond) en maakte tenslotte nog een masker van vilt.

 

 

 

Meet Batman:
Een zwart t-shirtje (voor nog minder geld) en een mannenversie in XXXL voor de cape (hoe meer stof, hoe liever). Sjabloon van het masker kan je hier vinden en zo maak je de cape. En wie mij een beetje kent, weet dat dit het ideale sjabloon voor Batman is…

 

Verkleedkleren hoeven dus echt niet duur te zijn 🙂

Geef een reactie

