Voor Nora

GroteMan is een heel vrolijk kind, wordt door iedereen graag gezien en heeft heel veel vriendjes op school. Uitnodigingen voor verjaardagsfeestjes bij de vleet dus. Af en toe probeer ik iets zelf te maken, zo als extraatje bovenop het cadeau, maar dan ook alleen als ik denk dat het in de smaak zal vallen. Zo maakte ik al eens een rugzakje of wat knikkerzakjes om aan de genodigden uit te delen.

Een paar weken geleden werd Nora zeven en meestal pols ik wel even bij de mama wat die meisjes zoal bezig houdt (want daar heb ik dus helemaal geen idee van met al dat mannenvolk rondom mij). Nora wou heel graag nieuwe stiften, stiften die heel erg in trek zijn in de klas, die iedereen heeft zei ze (dat is natuurlijk niet waar, want GroteMan heeft ze ook niet, maar dat is geheel bijkomstig voor meisjes die zeven worden…). Dus werden het stiften, een heel leuk teken-droedel-doe-vanalles-boek, een gepersonaliseerde hobo sack en een pennenzak!

Voor Nora

Nora was tevreden. En de mama bekeek mijn naaisels met heel veel interesse en zei meteen “oh, gij kunt ook naaien, ik heb net de oude naaimachine van mijn mama gekregen”. U raadt al wel wat het onderwerp van de dag werd…

Geef een reactie

