Over kampen en goeie service

Onze jongens gingen deze week op kamp. En sedert ik een paar jaar geleden Free-Time ontdekte, twijfel ik daar geen seconde meer aan, ze zo samen apart op kamp sturen. Fantastische kampen daar, fantastische opvang ook en wat een service.

Voor het kamp van GroteMan aanving, kreeg ik al een e-mail met de mededeling dat de uren op vrijdag iets anders waren dan gewoonlijk want ze gingen op uitstap naar de zoo. Heel handig voor een mama die van “op voorhand plannen” houdt….
Gisteren stond er een uitstap naar de Bourgoyen gepland, en GroteMan kwam toen thuis met het verhaal dat de gids een beetje lui was geweest, want dat hij in zijn bed blijven liggen was, maar dat ze met de tram en de bus gereden hadden en op de speeltuin geweest waren, en nog een heel verhaal over vogels en eenden. Kortom, ik had door dat niet alles volgens plan verlopen was, maar hey, GroteMan had zich wederom reuze geamuseerd, dus who cares… En zie, vandaag kreeg ik dit mailtje in de bus:

Beste ouders,

Uw kind nam deze week deel aan het kamp ‘dierenkliniek’. Gisteren stond er een uitstap naar de bourgoyen op het programma. Hierbij was een wandeling met gids voorzien. Deze wandeling kon helaas niet doorgaan omdat de gids zijn afspraak niet na kwam. Het natuurcentrum ‘de Bourgoyen’ is reeds gecontacteerd door ons, zij bieden hun verontschuldigingen aan voor deze nalatigheid. Onze monitoren hebben er alles aan gedaan om uw kind alsnog een leuke voormiddag te bieden.

Ik zei het al. Free-Time, I Like.

Geef een reactie

