Een nieuwe hobby misschien?

Niettegenstaande we pas zaterdag terug thuis kwamen van een weekje weg, moest en zou ik naar het evenement van het jaar gaan. Zeven uur leek haalbaar, de workshop “jongensbroek maken” leek al vlug volzet (en dat amper twee uur na het verschijnen van het programma, tsss), maar ik vond een waardig alternatief.

En dus liet ik afgelopen zaterdag ManLief en de kroost achter met onuitgepakte koffers en een stapel vuile was (en neen er was echter niets veranderd toen ik terug thuis was), slenterde ik langs een uitverkocht VanKatoen kraam, sloeg een buit stofjes in en leerde ik stempels maken. Sofie, je hebt dat prima gedaan en ik denk dat ik er een nieuwe hobby bij heb!

En kijk, als toemaatje kregen we er allemaal nog een ritstasje van haar bovenop. Leuk noem ik dat, heel erg leuk!

5 thoughts on “Een nieuwe hobby misschien?

  1. Ik was ook van plan nog naar Gent af te zakken na een weekje weg, maar dat is niet meer gelukt. Te moe, te lang in de auto gezeten om weer voor een uur achter het stuur te kruipen. Maar ik vind het wel heel jammer dat ik er niet geraakt ben. Ongelofelijk wat die stoffen- en naaienminnende dames gepresteerd hebben met heel de organisatie van zo’n groots evenement.

Geef een reactie

