Complimentjes

Complimentjes. Geef jij er soms wel eentje? Het is fijn een complimentje te geven al is het maar om een glimlach te zien verschijnen of iemand plots tien cm te zien groeien. En sommige mensen verdienen dat ook echt wel.

En ik geef het toe. Ik krijg ook heel graag complimentjes. Zoals een collega onlangs opmerkte dat ik toch wel een heel schoon rokske aanhad of mijn moeder die er tijdens een koetjes en kalfjes gesprek aan de keukentafel plots een “gij doet dat toch wel goed hé met uw twee jongens” tussenin gooide…

Maar heel soms komt een complimentje uit een onverwachte hoek. Dan laat je eens een reactie op een berichtje achter en krijg je plots post, zo van die echte brievenbuspost. Ilse, dank je wel! De glimlach op mijn gezicht moet je er maar bij denken!

Geef een reactie

