Apple met olifanten

Een half jaar geleden zat ik vol ideeën voor die grote dag, ik zou  voor mezelf wel een kleedje maken en de zonen laten schitteren in een uniek hemdje. Maar helaas, enig  uitstel gedrag is mij niet vreemd en dus ligt er een half afgewerkte proefversie van het kleed onderaan in de kast, trok ik met de zoon naar een paar winkels om er toch een deftig ventje van te maken en gaf ik mezelf een paar spreekwoordelijke schoppen om niet helemaal als lui bestempeld te worden.

De hemdjes sew along van Mamasha kwam helaas iets te laat, waardoor het hier weer sukkelen was met de kraag, het tornmesje overuren draaide en ik de avond voordien nog knoopjes zat aan te naaien… Maar al bij al mag het resultaat er toch zijn! KleineMan schitterde in zijn Apple olifanten hemdje…

De schitterende olifantenstof vond ik bij Van Marieke, in de ideale kleurencombinatie. Want nadat GroteMan zijn outfit vast lag, stuurde ik de rest van het gezin een beetje in dezelfde richting: blauw en rood ging het worden – voor iedereen.

 

4 thoughts on “Apple met olifanten

  1. Oh, schoon!
    Lukt dat wat met dat stofje? Dat voelt toch wat stugger aan? Maar uw zoon heeft daar duidelijk geen last van.

    • Naait in elk geval heel gemakkelijk (en lospeuteren trouwens ook), eens de stof gewassen is, voelt ze wel wat zachter aan. En neen, nog geen klachten gehad van de zoon 🙂

Geef een reactie

